Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Träffa farbror doktorn

Av caramia122 - 2 maj 2011 20:42

Upp med tuppen idag. Annars så unnar jag mig sov mornar eftersom jag e sjukskriven.   . Men som sagt idag så hade jag klockan på 06.45 men jag drog mig tills 07.05 ca och sedan så hoppade jag in i duschen.

Sedn så käkade jag en smörgås och ett glas juice till morgon nyheterna. Då kom nyheten att de hade lyckats tagit död på Bin Laden. Så nu e det en galning kvar som de borde få tag i.

Sedan så ringde pappsen en liten vända och pratade. Skoj. När klockan var strax efter åtta så var det dags att ta tunnelbanan mot stan och sedan bussen vidare mot Karolinska sjukhuset.

Jag hade tid hos läkaren vid 10.30 men skulle ta prover innan 09.30 så när jag hade tagit proverna så satte jag mig i cafeterian och fikade och läste en skvaller tidning jag hittade.

Sedan så ringde jag till Mia och grattade henne på hennes födelsedag. 

 Messade även Louise som också fyller år idag. Stort grattis till er mina kära vänner.

Kom in till läkaren och han sade att proverna var bra men han tyckte att man skulle lyssna på kardiologerna och vänta med nästa cellgiftbehandling tills jag gjort alla hjärt tester men han ville diskutera mer med sin chef först. Så de skulle återkomma med svar senare på dagen. Han kollade även blodtrycket oc det såg bra ut.

Sedan åkte jag hem och gick till Claes Ohlsson och handlade gem och gummi snoddar. Hem och sedan iväg en vända till Åkermyntan för att hämta en grej de lagt undan till mig. Då träffade jag chefens högra hand Kicki. Så skoj att träffa henne och prata lite. Var ju ett tag sedan.

Sedan när jag kom hem så slappade jag ett tag innan jag skulle träffa Linda. Vi tog en luch på Donken och sedan  var vi runt och kikade på lite nagellack. Hittade tre. Ett gult,ett lila och ett brunt så nu har jag lila tippar.

När jag kom hem så var jag trött. Märker att man inte har samma ork längre.

Vi käkade pasta sallad när RIckard kom hem. Han hade köpt två filmer åt mig idag. Han e så gullig.  

Sedan ringde Annelie och snackade lite och sedan ringde min underbara vän Linn också.

Nu e det hockey som gäller så nu håller vi på att sverige klarar detta.

Kram på er !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards