Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Lördag och strålande väder.

Av caramia122 - 30 maj 2009 00:00

Åhh gick upp vid klockan 9.00 så vi hade lite sovmorgon och sedan var det dags att gå till ett dukat frukost bord.

Härligt att gå upp när det e så fint väder. Åt lite frukost och efter så efter gick jag ut och satte mig på verandan en stund i solen. Tänkte att jag skulle försöka att få lite färg.

Efter ett tag så gick vi ner till sjön eftersom vi skulle sjösätta Rickards pappas lilla plast båt. Det gick super bra eftersom vi var tre stycken.

Efter det gick vi hem och åkte till affären och handlade lite.

Käkade lunch när vi kom hem och sedan var det ut i solen igen.

Tog mig ett glas vin med lite cider i och njöt av värmen.

Satt nog ute nästan hela eftermiddagen.

Rickard hade köpt en flaska champanie som ahn bjöd på och den var faktiskt väldigt god.

Sedan blev det middag och det blev potatis som vi kokade och sedan hade R´s farmor gjort köttfärslimpa som vi åt till och sås.

Efter så käkade vi glass och de drack en kopp kaffe till.

Drack några cider till och kikade på film.

Sedan var det dags att sova när klockan var ungefär 01.00

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards