Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Spinning pass

Av caramia122 - 15 januari 2011 21:45

 

I går så bokade jag spinning pass som började kl 11.00 . Vi försökte att boka till Linda också men det gick inte så vi fick gå dit och kolla om det fanns platser kvar. Typiskt nog fasst det inte just då men receptionisten sade att vi skulle vänta och kolla tills kl 10.50 Vi hade tur att då blev det platser kvar så hon kunde också gå.

Jag överlevde passet. Det var 25 minuters och aldeles lagom måste jag säga.

Efter det så gick jag hem och började plocka undan de sista tomtarna. Skönt att få undan julen. Sedan så dammtorkade jag och damsög och torkade golven. Jag tvättade även. Rickard fick bara ta det lungt för när jag storstädar är det skönare att göra det själv. Annars brukar han få dammsuga och tvätta eftersom han e hemma just nu.

Detta tog faan hela dagen. Höll på mellan 13-17 med undantag för toa besök och lunch hahahha.

Sedan var det duschen och gå och handla som gällde. Blev så sugen på pommes och grillad korv så det gjorde vi till middag. Vi gick även och hyrde film. Så filmen vi kikade på hette Brothers.Den var bra och handlade om en kille som åkte till Afghanistan och lämnade fru och 2 barn. Man fick följa både de hemma och honom där borta. Såå bra.

Sedan så softade vi lite innan det var dags att sova.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards