Alla inlägg den 29 januari 2011

Av caramia122 - 29 januari 2011 19:30

Tänk när man kommer hem så är det så mycket man vill hinna göra. Många som vill hinna träffas. Jag har vissa som jag måste träffa när jag kommer upp. Det är synd att man inte hinner träffa alla men men.

Vi hade bestämt oss (mamma,pappa och jag) att vi skulle åka till Thun´s för att kika. Jag fick köra bilen sååå skoj. Jag hittade ett antal strumpor och trosor men ingen bh. Antingen var de förstora eller för små. Får spara ihop pengar och åka till Gamla stan och köpa en ordentlig där.

Sedan kom vi hem och käkade/fikade. Sedan hade min brors hockey match i ishallen. Hade bestämt att jag skulle bara kika en period men jag blev kvar hela matchen och den var bra och laget vann med 9-3 .

När matchen var slut var det dags att hem och äta middag så vi hjälptes åt att göra korvstroganoff och ris.

Sedan bar det iväg till Jane med familj. Elina hade väntat på att jag skulle komma och det var ju inte meningen att det skulle dröja så många timmar innan jag kom men det blev så. Jag var kvar hos dem tills klockan var 20.00 och då var det dags att gå upp till mormor och fika.

Alltid lika skoj att komma dit. Vi satt och fikade och pratade, mamma , mormor och jag. Sedan så hjälpte jag mormor med att städa ur hennes kylskåp innan vi gick hem.


Ovido - Quiz & Flashcards