Alla inlägg den 9 januari 2011

Av caramia122 - 9 januari 2011 20:15

Så skönt att det bara är söndag för då har man yttligare en dag att slappa på innan man börjar jobba.

I dag så började jag dagen med att rensa i klädkammaren lite grann. Kastade lite saker men behöver nog rensa mera något tag.

Sedan så skulle vi ner till entren i huset för att träffas och se om några är intresserade av att bilda en bostadsrätt förening. Men så smart som jag är så trodde jag att det var 14.30 men det var 14.00 som det började. Jävla skit !!! Ja ja så kan det gå. Rickard och jag gick ut och kollade lite i centrum och var på apoteket och handlade lite. Sedan så åt vi på den grekiska kolgrillen. Jag tog kycklingspett med tzatziki och pommes och Rickard tog gyros med pommes. Kanon gott och jag tog hem lite i en "doggibag" eftersom jag inte orkar äta allt.

Sedan gick vi vidare till Claes Olsson eftersom jag hade hittat en kalender här om veckan som jag ville ha. Den kostade bara 29kr så jag tackar och tar emot.

Sedan gick vi hem och softade. Pratade lite med Linn och mamma.

Ovido - Quiz & Flashcards