Alla inlägg den 23 januari 2011

Av caramia122 - 23 januari 2011 21:15

Vaknade i morse runt 10 tror jag och det var skönt att sova ut. När jag hade slagit upp ögonen så rasslade det till i brevlådan.

Det var någon som lade i en lapp om det var några som var intresserade att bilda bostadsrätt förening. De hade satt upp lappar för någon vecka sedan men någon jävle går och sliter ned dem i trapphuset. Sedan när jag väl såg en av gångerna vad det stod på lappen så tog jag fel på tid. Men idag så har jag anmält mig på att komma och lyssna på mötet.

Solen var framme idag och sken så fint.  Man blir så himla glad så jag gick ut på en promenix. Det var så härligt !!! Ringde och hörde om Rickard ville med till centrum och ta en fika och det ville han. Men när vi kom till Pallas så var det fullt med folk så vi gick till Coop Extra och köpte med oss fika hem istället.

Sedan blev det slappning resten av dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards