Alla inlägg den 14 januari 2011

Av caramia122 - 14 januari 2011 12:15

Åh vad skönt att det är fredag i dag.

Jag började egentligen 7.30 i morse men eftersom vi är en kort så öppnade jag  klockan 6.30 Det kom inga barn föräns kl 7.30 så jag hann göra lite saker innan som behövdes göra.

Idag var det ett barn som slutade hos oss så jag och Karin fick varsin tulpan bukett. Så fin och sedan hade de med sig en tårta till oss alla i personalen . Tack snälla.

Shefen berättade att jag ska vara vikarierande samordnare på jobbet medans kollegan är sjukskriven. Skoj med lite andra saker också.

Jag slutade 16.00 så då åkte jag hem till Vällingby och handlade lite. När jag var klar så ringde Rickard så jag väntade in honom för han skulle göra något i centrum. Sedan tog vi sällskap hem igen.

Funderade på att ta tag i städningen i dag men sedan bestämde jag mig för att ta det i morgon i stället.

Rickard och jag åt rester från china maten vi hade tagit hem. Vi köpte 2 portioner i går i Spånga på China krogen och vad med mat man får. Det räcker åt oss 2 till 2 middagar och 2 små luncher.

Sedan var det dags för Let´s Dance. Det är så roligt att det har börjat igen. Svårt att säga just nu vem jag håller på men jag tyckte ju att Ranelid kunde ha åkt ur men men. Sedan så kollade jag lite till på tv och somnade i soffan. Så skönt och jag vaknade runt 01.00 och då var det bara att borsta tänderna och lägga mig i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards