Alla inlägg den 30 januari 2011

Av caramia122 - 30 januari 2011 19:30

Klev upp runt 09.00 i morse och bäddade ordning bäddsoffan jag sover i när jag är där uppe. Sedan var det dags att äta frukost.

Jag sms:ade med min fd svägerska och hon lovade att hon och Lucas skulle komma över på förmiddagen. Jag blev så glad i går när hon skrev att de skulle komma. Jag trodde inte att jag skulle få träffa Lucas denna helg men gud vad glad jag blev när de kunde komma förbi. Förstår inte hur man kan " älska" någon så mycket som inte är ens eget barn. Men den här lilla killen betyder så mycket för mig.Fasters älskling, jag  är så glad att du finns!!!!

Efter det var det bara att äta lunch för vid 14.00 så skulle jag och pappa vara uppe vid ishallen för brorsans lag skulle ha match i Sumpan så jag fick åka med hem och pappa skulle hänga med och kolla på matchen.

När vi kom fram med bussen till Sumpan så råkade chauffören krascha en bil som stod så jäkla dumt parkerad. De tog dit polisen som fick hjälpa dem och reda ut kraschen.

Meningen var att jag skulle bara komma en period på matchen men eftersom Rickard också kom och matchen var så spännande så vi blev kvar hela matchen. Den slutade med vinst till Gimo 6-3 har jag för mig att det slutade.

Sedan så åkte vi hem till mig och käkade middag och slappade.

Tack för en underbar helg kära mamma och pappa.

Ovido - Quiz & Flashcards