Alla inlägg den 31 januari 2011

Av caramia122 - 31 januari 2011 21:30

I dag så började jag klockan 08.00 men i stället för att gå till jobbet så åkte jag till Stadsdelen eftersom det var dags för nätvärket jag är med i. Det handlar om dokumentation. Faktiskt riktigt bra.

Efter det så var det att åka till jobbet för att käka lunch innan vi skulle vila. SÅ kul att kollegan kom och hälsade på. Längtar tills du är tillbaka på jobbet igen.

Sedan flöt dagen på.

När jag slutade att jobba så åkte jag vill Vällingby och så handlade jag lite saker innan jag gick hem. Till middag värmde jag rester från igår.

Sedan har jag bara slappat i soffan eftersom kroppen känns så tung. Så innan jag lägger mig så ska jag ta mig 2 alvedon.

Kul Linn att du har bokat bord på Gretas. Skoj att göra något tillsammans när ni är här nere i Stockholm.

Ovido - Quiz & Flashcards