Alla inlägg den 8 januari 2011

Av caramia122 - 8 januari 2011 21:15

I dag fyller min älskling Rickard 36år. Grattis hjärtat.

Vi hade bestämt med Linn och Emil att vi skulle äta frukost inne hos dem vid 07.00 De hade gjort i ordning all frukost och de hade till och med fixat ett paket åt Rickard. Ni är så gulliga. Han fick en t-shirt och ett par strumpor med tryck från Emils firma som han jobbar åt och två ljus stakar. Så fina. Tack !!!

När vi hade ätit frukost så gick vi och packade det sista och tog ur sängkläderna efter oss. Sedan skjutsade Emil oss ner till Kilafors där bussen gick ifrån. Den gick redan 08.15 så vi kom fram till Stockholm vid 11.15

Tack snälla ni för underbara dagar !!!

Vi tog en lunch på t-centralen och så ringde vi och kollade om Rickards mamma skulle komma lite senare på en fika vilket hon ville. Sedan så åkte vi hem till V-by igen.

Rickard köpte en tårta och sedan fick han gå hem för jag skulle fixa lite presenter åt honom. Jag köpte en halsduk,handskar,tröja och tulpanern. Sedan fick han även så chokladflaskor fyllda med olika sprit sorter. Hans mamma kom och fikade med oss några timmar.

Senare på kvällen så gjorde jag middag som jag bjöd honom på. Kotletter med potatisgratäng och möggelost sås.

Vi kollade på en film som heter Efter bröllopet med Mads Mickelsen och Rolf Lassgård. Den var faktiskt väldigt bra. Sedan var det dags att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards