Alla inlägg den 28 januari 2011

Av caramia122 - 28 januari 2011 19:30

Idag så började jag att jobba vid 8.00 så det var full fart. Frågade kollegan om jag kunde ta ut en komp halv timme så jag kunde komma iväg en stund tidigare.

Hon var snäll så jag fick gå vid 15.00

Tog tunnelbanan in till t-centralen och sedan tåget vidare mot Uppsala.

Jag hade tur att mina gulliga föräldrar kom och plockade upp mig i Uppsala. Fick åka i deras nya fina bil.

Ville gärna köra bilen men jag ville vänta till i morgon då det är ljust ute eftersom det är första gången jag kör den.

Väl hemma så skulle vi plocka ut ett paket och då bad jag pappa att få köra bilen ned till Okq8 och det var inga problem att få göra det.
Ni som kanske inte känner min pappa så måste jag bara få berätta att han är inte petig när det gäller sådana saker.Mamma är inte heller kinkig. De är klart de bästa föräldrar man kan ha. Ingenting är omöjligt. Ni är bäst !!!!!!!

Sedan så fixade jag lite med datorn och sedan slappade vi och kollade på Let´s Dance. Det var synd att Bagge åkte ur. Hellre kunde Alexandra fått åka ur.

Sedan tog vi det bara lungt.

Känns skönt att vara hemma igen en vända.

Ovido - Quiz & Flashcards