Alla inlägg den 30 juni 2009

Av caramia122 - 30 juni 2009 00:00

Då har man avvärkat ännu en arbets dag i värmen. Har mest vart inne idag eftersom fört började jag med maten men en annan kollega avslutade den eftersom jag har suttit och hållt på med tyget som jag köpt till jobbet.

Det skall ju mätas, klippas och nålas och det tar ju sin lilla tid.

Efter jobbet så var det dags att fixa mina naglar hos Maria.

Ska sätta in en halv taskig bild men det är ändå en bild ;)

Naglarna blev rosa skimriga.

Efter det så gick jag hem och vi käkade pasta salladen som var kvar från igår.

Sedan så började jag dammsuga men eftersom det var så varmt så orkade jag inte hela lägenheten så i stället blev det Allsång på skansen men när den där lilla Johan Palm började sjunga så somnade jag. Så bra tyckte jag att han var.

Efter det så kände jag att det var dags att sova så när klockan var klockan 22.15 så var det godnatt för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards