Alla inlägg den 20 juni 2009

Av caramia122 - 20 juni 2009 00:00

I morse var alla sega men vi gjorde oss i ordning och käkade frukost. Städade undan lite efter gårdagen.

Sedan solade vi ett tag. Vi käkade jordgubbar och glass till lunch och det var jätte gott.

Sedan blev det ett skyfall av regn och åska. Det dundrade så innåt sjutton så vi trodde att huset skulle lyfta. Efter någon timme så blev det bra väder igen.

Killarna började partaja igen men jag kände verkligen att man har blivit äldre och orkar inte hänga på i samma tempo längre.

Rickard och jag tog en promenad ner till sjön och kikade och vilket lugn det e där nere.

Sedan när vi gick tillbaka så var det dags att fixa till inför dagens grillning. Vi skulle grilla kycklig och kött. Killarna skulle ha grillat men det blev så att jag gjorde det men det var ockej jag tycker ju att det e skoj.

Maten blev kanon god och sedan tog jag en cider efter maten.

Efter någon timme så öppnade jag och Rickard vår champagne och drack några glas med jordgubbar i.. Den e väldans god.

Sedan blev det en cider till.

Rickard och jag och Mattias tog en promenad ner till bryggan igen.

När vi kom upp till huset igen så var det fullfart på de andra.

Eftersom jag och Rickard var sega sedan dagen innan så hoppade vi i säng som 2 pensionärer när klockan var 00.15 de andra kom in vid 02.30 ca.


Ovido - Quiz & Flashcards