Alla inlägg den 25 juni 2009

Av caramia122 - 25 juni 2009 21:38

I morse så gick jag upp till vårdcentralen eftersom jag fortfarande har så svullen fot sedan jag bröt den 2002. Så nu vill jag kolla upp den eftersom jag sväller så pass och det värker ibland i den.

Så jag fick röntga den så nu får jag vänta på svar ett par dagar. Men antagligen med min otur så tycker de att de inte kan göra något .

Efter det så åkte jag till jobbet och vi hade bestämt att vi skulle ha en mysig dag med att äta korv med bröd och vara ute det mesta av dagen.

Så efter luchen så satt jag och läste åt de älsta barnen i typ 45 min. Det var den bästa vila sade de.

Efter jobbet så var det dags för Apt möte. VI beställde pizza som vi åt medans vi disskuterade saker.
Efter så var Anna så snäll och skjutsade hem mig.

Väl hemma var det bara att dammsuga och torka golvet. Som tur var så hade älsklingen diskat och plockat. Tack.

VIll ju ha det fint ju eftersom Linn ska bo hos mig i helgen.
Linn ringde och berättade att hennes föräldrar ville bjuda oss på grill buffé på Hässelby slott i morgon. Så gulligt av dem.

Älsklingen var också på förhandling mot sin gammla chef den galningen.

Som tur var så gick det bra. Fick tillbaka pengar och blev av med den påhittade fakturan. Så härligt älskling.

Sedan när jag hade städat klart så bjöd Rickard mig på mosserande vin och princess tårta för att fira det.

Snart dags att sova.


Ovido - Quiz & Flashcards