Alla inlägg den 26 juni 2009

Av caramia122 - 26 juni 2009 00:00

Äntligen är det fredag igen. Började halv åtta i morse.

Även idag har vi färre barn på jobbet.

I dag kommer Linn att komma ner eftersom hon ska säga upp sig. Tråkigt för mig men roligt för henne eftersom hon trivs så bra i Bollnäs.

Linn bjöd oss på 2 olika frysta tårtor som var goda.

Efter det att jag slutade jobba så åkte vi till Rusta för jag ville titta på en billig matta till köket. Som tur var så fanns den kvar.

Efter gick vi in på sko punkten men som vanligt så hittade jag inga skor som passade eftersom fot j...n är så svullen. Så himla irriterande.

Sedan så var det bara att åka hem eftersom vi skulle bli bjudna av Linns mamma och pappa på Hässelby slott där det var bbq.

Så in i duschen en snabbis och sedan iväg igen.

Jag sade att Linn fick ta några drinkar med föräldrarna och jag kunde köra.

Maten var god men det var en del saker jag inte kunde äta eftersom det var skaldjur i.

Det var en riktig trevlig kväll. Tack så mycket Berit och Staffan.

Under tiden vi var och åt så spelade Sveriges U21 lag mot England men det gick inte hela vägen för dem tyvärr men de kämpade på bra ändå.

Efter middagen så åkte vi hem till Linns föräldrar och satt och pratade så vi var hemma vid ca 00.30

Vi var sedan uppe ett litet tag men 01.20 släckte jag lampan för att sova

Ovido - Quiz & Flashcards