Alla inlägg den 6 juni 2009

Av caramia122 - 6 juni 2009 00:00

Trevlig Nationa dag mina vänner.

Själv hoppade jag upp klockan 08.00 i morse eftersom jag skulle till Maria och fixa mina naglar. De blev jätte fina. franskt med en rosa glitter rand och lite jordgubbar eftersom det är snart midsommar och ett förslag från Rille dill.

Efter det gick jag hem en vända. Sedan så tog vi tunnelbanan in till slussen och sedan båten över till Djugårn.

Brorsan med familj brukar komma in till Grönan 1 gång om året med företaget. Rickard och jag köpte ett varsit åkband och sedna gick vi in.

Lucas hade väntat på oss eftersom han ville åka massa saker. Vi började med lustiga huset och jäklar vad det gick när vi åkte flygande mattan ut ifrån huset. Vi köpte ett foto och jösses vad roliga vi tre såg ut.

Seden blev det andra åk också.

Markoolio och Amy Daimond uppträdde också på Grönan så vi kikade en vända på dem med.

Vid 18 åkte de andra hem och vi var kvar ett tag till och åkte lite. Men sjutton vad skraj man har blivit. Känndes i magen av allt man åkte. Förr i tiden var det ingen fara men nu fyy sjutton hahahah.

Åkte sedan hem till Rickard och skulle kolla på fotbollsmatchen som redan en halv lek hade gått av. Sverige låg under med 0-1 så jag somnade igen så klart sedan sov jag till och från. Vid ett så lade jag mig i sängen så skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards