Alla inlägg den 8 juni 2009

Av caramia122 - 8 juni 2009 00:00

Började att jobba vid åtta idag och allt flöt på bra. Kollegan och jag hade bestämt att vi skulle vara kvar och fixa lite med pärmarna som barnen som slutar ska få med sig.

Det gick bra eftersom vi två är så bra tillsammans ;).

Vi jobbade tills klockan var strax innan åtta.

Efter så gick jag för att ta tunnelbanan hem men på perrongen så kom det en tjej som helt plötsligt började prata med mig om allt. Jag fattar inte hur en del människor är funtade.

Hon berättade typ en massa om hur hon tycker om Chanell märket och att solbrillorna hon hade kostade egentligen 6000kr men hade köpt dem för 2000kr på tradera och fått massa linsenser till dem.Fortsatte vidare att skryta om pengar och halva hennes liv hahahha. Snacka om att hinna med mycket på typ 7 SL minuter.

Hon åkte med mig och babblade på i 5 minuter till.

När jag sedan kom hem så var gubben nere och tvättade i tvättstugan som jag tackar för att jag slapp.

Efter blev det middag och sedan lite tv tittande.

Ovido - Quiz & Flashcards