Alla inlägg den 23 juni 2009

Av caramia122 - 23 juni 2009 20:27

Fasen vad sliten jag var när jag hoppade ur sängen i morse. Hajjar inte det.

På jobbet var det fullfart som vanligt. Jag tog tag i vårat målar rum spm såg för hemskt ut men nu tycker jag att det blev super. Ett av barnen gav iallafall tummen upp.

Har även ringt runt till olika tygbutiker för att hitta ett speciellt tyg till jobbet och jag hittade en rätt bra affär i Sumpan så jag ska åka dit nästa vecka och köpa tyget.

Fortsatte även på eftermiddagen med städningen.

Vädret har vart så härligt dessa 2 dagar så det e skönt.

Efter jobbet så gick jag till Maria och fixade en nagel som har ramlat av men ska ju dit nästa vecka och fräscha upp alla.

Mötte sedan upp hjärtat och han bjöd på middag.

Jätte gott var det . Vi åt 4 små rätter och ett varsit glas cola. Han bjöd även på dessert som var banana split. Tack älskling.

Just nu sitter jag och kolla på säsongens första Allsång på Skansen. Kult tycker jag eftersom man har sett det programet i ett antal år.

Eventuellt blir det fotboll lite senare och sedan den underbara sängen.

Krya på dig Linn och hoppas ryggen blir bättre.


Ovido - Quiz & Flashcards