Alla inlägg den 29 juni 2009

Av caramia122 - 29 juni 2009 18:50

Ja ha ännu en dag på jobbet gjord. Min kära kollega har gått på semester och jag hoppas att hon har det underbart i denna värme.

Själv tog jag bussen till Sundbyberg för att köpa tyg till nästa års födelsedags presenter till barnen. På bussen så fanns det självklart ingen AC så man höll på att smälta bort men man vänjer sig efter en stund.

Väl framme så var det bara att få hjälp med det tyg man behövde och sedan skulle jag ha stoppning också. Som tur var så hade jag vagnen med mig som jag och expediten försökte att trycka ner stoppningen i vilket vi lyckades med efter en stund.

Sedan åkte jag hem.

När jag kom hem så började jag med middagen och det hade vi bestämt att det skulle vara pasta sallad med ost och skinka.

Sedan så kom Rickard hem och tyckte att vi skulle köpa en Soda streamer som vi hade pratat om i går så vi knallade iväg till Claes Olsson och han köpte en till oss som sommar present. Tack hjärtat !

När vi kom hem där ifrån så var det bara att sortera tvätt och knalla ner i tvätt stugan.

Medans tvätten torkade så hade vi tagit med oss salladen och vatten och filt så vi hade picknick i det gröna. Jätte mysigt var det.

Sedan tog vi tvätten och gick hem.

Duschade och sedan hoppade vi i säng och sov.

Ovido - Quiz & Flashcards