Alla inlägg den 31 januari 2009

Av caramia122 - 31 januari 2009 00:00

Vi drog oss bra länge nere i hytten eftersom vi somnat så sent. När vi äntligen kom upp var det dags att jaga reda på något ställe att äta lunch på. När vi kom förbi ett ställe så hojtade U och A till oss. De hade precis beställt in varsin hamburger meny så det såg så gott ut så vi hoppade in till dem och beställde det samma. Medans vi satt där och käkade så hoppade medlemmarna i Rednex in och käkade också.

Vi skulle efter sedan kika om Taxfreen hade öppnat men eftersom de inte hade gjort det så gick vi ner i hytten och vilade en stund. Det var såå skönt.

Var i taxfree och köpte lite saker. Till mig själv blev det ingen sprit men lite snask blev det ju.

Bestämde sedan med U och A att vi skulle träffas i baren och ta något att dricka. För mig blev det en jätte god drink med ngt tjej namn men tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter. Sedan blev det även en with russian som var väldans god.

Det var en riktigt trevlig resa och ett stort tack till Ulrika och Anders. Super skoj att lära känna er!

När vi kom hem till Sumpan så var vi helt slut. Skit trötta men man var ju tvungen att kika på körslaget där Team Hanna vann. Kanske inte helt otippat. Så grattis alla Bollnäs bor ;)

Sedan skulle vi kolla på filmen Bombay dreams men jag var tvungen att be Rickard att stänga av den en stund så jag fick vila ögonen hahahah tror ni att jag vaknade efter en stund. Nä precis vaknade väl efter typ 11/2 timme helt död!

Rille dill satt uppe och lirade lite data spel medans jag gick och lade mig.

Ovido - Quiz & Flashcards