Alla inlägg den 26 januari 2009

Av caramia122 - 26 januari 2009 00:00

Mådag igen. Helgerna går så fort.

Dagen på jobbet flöt på och efter jobbet hade jag bestämt med min gamla granne Annika att jag skulle koma förbi hennes lokal och vara med när de hade tester av sminkning. Hon jobbar med Mary Kay som är en kedja från USA.

Sminket är ganska dyrt men det sitter på bra och länge.

Vi fick sminka oss själva och sedan skulle alla konsulenter få kolla på olika färg kombinationer. Resultatet blev jätte bra så jag funderar på att ev köpa någon ögonskugga igen av henne men jag måste fundera lite till.

När jag kom hem hade Rickard gjort i ording korv med bröd. Sedan hade hade han överraskat mig med att hyrt en film som heter Den man älskar med Rolf Lassgård. Den var jätte bra så den rekomenderar jag varmt.

Sedan var det dags att gå och lägga sig.

Ovido - Quiz & Flashcards