Alla inlägg den 28 januari 2009

Av caramia122 - 28 januari 2009 22:42

Dagen flöt på bra som vanligt på jobbet. Full rulle.

Efter jobbet så stack jag till stan som jag tidigare idag nämde. Mötet gick kanon så skönt.

Sedan tog jag bussen ner till St:Eriksplan eftersom jag skulle till Emelie och fixa till facet lite. Blev jätte fint !

Åkte sedan hem och käkade middag med älsklingen som han hade fixat. Pasta och köttfärsås.

Sedan var det dags att ha tvättstugan mellan 19-22.

Blev inte tid över till värst mycker sedan inte.

Hoppas du känner dig bättre snart L min vän.

Sov så gott mina nära och kära

Av caramia122 - 28 januari 2009 06:59

God morgon alla mina vänner hoppas ni har sovit gott.

Sitter på jobbet och har kommit in för 20 min sedan ca.

Har börjat att koka ägg så kollade jag mailen lite eftersom jag inte har börjat riktigt ännu.

I dag jobbar jag tills kl 14.30 och sedan ska jag in till stan. Förs ska jag på ett möte och sedan ska jag till Emelie som jobbar på Arnalids och där ska jag färga ögon bryn och fransar och sedan plocka ögon brynen också. Skönt att få lite färg på dem så man jämt slipper använda mascara när man e trött.

Dags att jobba men vi hörs senare.

Ha en bra dag nu alla.


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards