Alla inlägg den 30 januari 2009

Av caramia122 - 30 januari 2009 00:00

Öppnade i morse på jobbet. Skönt eftersom då slutar man kl 13.00

Tyvärr så var K sjuk också. Men som tur var var det bara 8 barn av 17 så det var jag och viarien idag.

Efter jobbet åkta jag till V-by cenrum och där hittade jag 3 trövor på halva rea priset.

Sedan gick jag hem och softade och packade väskan eftersom vi ska på kryssning.

Rickard fick det i födelsdagspresent av mig. Vi åkte med Silja och Galaxy.

När vi hoppade på båten så var det dags direkt att äta . Rickard gick direkt och hämtade käk och medans jag satt och väntade så kom ett par som hette Anders och Ulrika och vi presenterade sig efetr som de skulle sitta vid samma bord. Efter kom ett par till. Vi alla började att prata och vips så var klockan nästan 22.30 och det var dags för oss att gå från buffén eftersom de ville stänga.

Vi gick ner till Taxfreen en vända och shopade lite. Med biljetten jag bokade resan så fick man en flaska mosserande vin som vi passade på att plocka ut.

Sedan efter vi hade lämnat det i hytten gick vi upp till baren och drack lite drinkar med A och U och de andra två. Kl 00.00 så uppträdde Rednex. Snacka om man gled tillbaka till 90-talet. Riktigt roligt faktiskt.

Kom nog i säng runt 04-05  någongång.

Ovido - Quiz & Flashcards