Alla inlägg den 11 januari 2009

Av caramia122 - 11 januari 2009 19:27

Sov ut länge idag. Hoppade ur sängen vid 10.45 idag. Sedan var det bara att sortera tvätten och kila ner i tvätt stugan.

Hade tvättis till klockan 13.00 ca. Sedan hade gubben och jag bestämt att vi skulle en sväng till Ikea.Han fick ju presentkort av brorsan med familj i julklapp.

Vi hittade en del roliga saker. Vi köpte faktiskt hem till Rickard 2 st låder som man kan ha under sängen med saker i. Sedan en säng lampa och jag köpte taklampa hem till mig och en liten bordsstrykbräda. Det är ju bra att ha nu när jag fick ett strykjärn av mamma och pappa i julklapp :)

Vi åkte faktiskt komunalt till Barkarby. Det gick ganska bra faktiskt. Gick snabbt. Typ ca 25 minuter mellan Sumpan och Ikea,kanon måste jag säga.

Sedan så var det bara att plocka ordning hemma.

Nu är det dags att sätta sig i soffan och softa. Kika på film vid 21 blir det också.

Ovido - Quiz & Flashcards