Alla inlägg den 5 januari 2009

Av caramia122 - 5 januari 2009 23:01

Näst sista sovmorgonen nu på ett tag. Hoppade upp ur sängen vid 10.30 för att vi hade tvätt tid kl 11.00 Det var väldigt lungt i tvättis idag så jag bokade ett par maskiner till.

Efter att tvätten var klar så käkade jag  lite.

Sedan hade Rickard och jag bestämt att vi skulle ta en promenad till Ica Maxi. Det var riktigt skönt att komma ut och gå lite även om jag tyckte att det var kallt. Jag tror att det var lite över -9 grader (även om du inte tycker att det e mycket vännen ;) ).

Vi var där en stund shoppade för middagen som blev pasta med köttfärs och Riacotta sås och riven västerbotten ost. Vi kostade även på oss att köpa Tiramisu som dessert.

Sedan har vi tittat på 2 filmer som var lite av en nostalgi tripp. Det var Den blå lagunen och Flaschdance. Riktigt bra filmer tycker jag.

Nyss så kickade vi på ett program som handlade om tjejer i Thailand som vill träffa västerlänska män. Känns lite sorgligt hur det verkligen går till men men man får ju hoppas att karlarna är snälla mot tjejerna de gifter sig med.

Nä nu är det dags att duscha och sova för jag ska vara uppe och fixa naglarna klockan 09.00 i morgon bitti.

Sov sött som ni alla förtjänar. Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards