Alla inlägg den 6 januari 2009

Av caramia122 - 6 januari 2009 00:00

Det var väldigt jobbigt i morse.För första gången under ledigheten så ställde jag klockan. Jag var tvungen att gå upp vid 7.30 eftersom jag var tvungen att åka och fixa mina naglar.
Det blev vanlig fransk med lite snöflingor på vissa naglar.

Sedan gick jag hem och började plocka undan julsakerna. Även fast det inte var så mycket så tar det lite tid. Sedan så städadade jag hela lägenheten vilket behövdes. Konstigt nog så blir det skitigt även om vi inte jämt är här.

Ringde Linda så hon kom hit och hämtade mig och vi åkte upp till Vällingby och där hittade jag en ppresent åt Rickard.

Sedan var jag hemma och softade.

Rickard åkte till sin mamma och hälsade på.

Sedan åkte jag hem till honom och myste.

Tack snälla min underbara vän att du finns. Bamse kram till dig !!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards