Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Söndag

Av caramia122 - 1 mars 2009 19:18

Låg kvar i sängen och kikade på LA Inc. Roligt att kika på när de tatuerar folk. Vissa saker de gör blir ju så fina.

Sedan hoppade jag upp och åt någon smörgås för sedan skulle jag iväg till L och hämta mina jobb nycklar.

De hade tagit ut alla möbler och hon höll på att skura. Hon var så snäll. Jag fick en flaska bubbel ochen bad boll och inte nog med det så fick jag ett present kort på khopanghang eller hur man nu stavar det. TACK SNÄLLA !!!

Innan jag gick så kom tjejen och killen som skulle hyra hennes lägenhet och de verkade jätte trevliga.

Efter så tog jag bussen till Spånga och hoppade på pendeln och träffade Rickard på pendeln. VI åkte i väg till Ikea för att kika på köks bord.

Hittade lite småsaker som gäst tofflor,badkars matta och andra så saker.

Sedan gick vi till Jysk för att kolla på ett bord jag hade sett men jag tror inte att det blir det för det var lite dålig kvalitet på det.

Gick även in på Rusta och köpte rengörings saker tills städningen nästa helg.

Sedan tog vi bussen upp till Vällingby. Sedan gick vi hem och just nu sitter jag i ett fotbad. Så himla skönt och resten av kvällen går åt att slappa tror jag.

Pratade även med L och de var nästan hemma uppe i Bollnäs när jag pratade med henne sista gången.

I morgon hämtar jag fresten nyckeln till min nya lägenhet. :)


Kram på er


 
 
Nettan

Nettan

1 mars 2009 20:31

Hej!
Hihihi... vi fick oxå bubbel och badboll :)
Men vad är khopanghang?????

Kraaaaaam

http://www.skorpan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards