Alla inlägg den 25 mars 2009

Av caramia122 - 25 mars 2009 00:00

I dag öppnade jag på jobbet. Allt gick bra. På eftermiddagen var det dags att äta våfflor eftersom det var våffeldagen.

Vi fick låna våffeljärn av några föräldrar eftersom vi kastade våra när vi hade stor städning av köket. Så jag stod och gräddade för fullt med tre våffeljärn på rad.

I dag kom även målaren och hämtade nyckel till den gamla lägenheten eftersom han skulle tapetsera om en väg. Så på tisdag nästa vecka så ska jag lämna nyckeln.

Sedan åkte jag hem och handlade. Eftersom Rickard jobbar sista dagen på fredag så lovade jag honom att jag skulle baka bullar som han fick ta med sig till jobbet och bjuda på.

Efter att jag gjort det så satte jag igång och grädda våfflor även hemma.

Efter blev det att slappa och kolla på en svensk film som hette Fyra veckor i Juni tror jag att det var.

Ovido - Quiz & Flashcards