Alla inlägg den 9 mars 2009

Av caramia122 - 9 mars 2009 00:00

Hej skriver några få rader eftersom jag inte skrivit på flera dagar. Hemma har jag just nu inget internet eftersom jag missat att det inte var "3" hål i väggen i nya lägenheten.

Hela flytten har gått bra men faan vad mycket saker man samlar på sig.

Tack snälla mamma och pappa som offrade hela helgen på mig och min flytt. Ett stort tack till Rickard och Rickard och Robban samt Lasse för er hjälp.

Så nu har jag/vi sovit 3 nätter i nya lyan och det fungerar jätte bra. Har plockat upp en del av sakerna också men mycket kvar.

I dag ska jag ha visning på den gamla lägenheten så får se hur många som kommer och kikar på den.

Skriver mer om ett par dagar när internet har kommit igång eller om jag är i Sumpan.


Kram på er alla !!

Ovido - Quiz & Flashcards