Alla inlägg den 11 mars 2009

Av caramia122 - 11 mars 2009 00:00

Öppnade på jobbet idag.

Efter jobbet så var jag hem till nya lägenheten en vända. Efter det var det bara att ta sig ner till gamla lyan eftersom en gubbe från Wallenstam skulle komma och göra besiktning på lägenheten. Jag hatar verkligen företaget Wallenstam såå skönt att flytta ifrån den hyresvärden.

Jag fick nedslag på väggen där jag har haft min tv. Det står i kontraktet att man får ersätta hålen men när jag har tittat i mitt kontrakt så står det ingenting om det. Men men de hittar säkert det på kontraktet. Sedan var det några tavelkrokar som jag e tvungen att ta ned. Så nu e frågan vad detta kalas kommer att gå på.

Efter det så åkte jag in till stan till ett möte jag hade och det gick bra.

Sedan hade RIckards kompis Temo ringt och frågat om vi ville käka middag med honom. Så jag mötte upp dem vid Åhlens´s. Sedan bestämde vi oss för att gå till Djings Kaan på Sveavägen. Där käkade vi buffe.

Sedan skjutsade han oss hem och vi slocknade i soffan till Efterlyst

Ovido - Quiz & Flashcards