Alla inlägg den 14 mars 2009

Av caramia122 - 14 mars 2009 20:51

Sitter och kollar melodifestivalen alla alena. Karln e ute och festar med polarn. Har destat loss på en cider hahahha.

Ja få se vilken låt som vinner det e många bra men hon som sjunger på grekiska  hoppas jag inte går vidare men annars så e alla okej hittils. Men Heat e ju inte direkt vackra i håret men låten e bra.

Har idag varit inne i stan med Louise. Vi tog oss först till ett ställe på Birgel Jarlsgatan för att kolla in möbel rea men som jag misstänkte var det snor dyrt. Rakt över gatan så jobbar Markus en gammal polare i en matt affär så vi passade på att gå in och kika på mattor eftersom jag ville ha en hallmatta så passade det bra. Fick 2 mattprover som jag ska kika om någon passar hos mig. Skoj att se honom igen.

Sedan gick vi vidare och in på en kläd affär på Sveavägen och där hittade jag en hood tröja och en annan tröja samt ett gäng strumpor.

Sedan fortsatte vi till Olssons tyger för att kika på gardintyg men inte hittade jag något intressant tyg inte.

Sedan var det dags att fika. Så vi satt ett bra tag och pratade. Vi hade ju inte setts på länge. Så himla underbart att sitta och prata med dig min vän. Är så glad att du finns. Kram på dig.

Sedan åkte jag hem och handlade middag till ikväll och det blev kött och klyftpotatis,stekt lök och sallad samt sås. Det var jätte gott.

Under kvällens gång så plockade jag upp en del i kartongerna . Sorterade bla lakan och dukar mm.

Återkommer efter melodifestivalen


Ovido - Quiz & Flashcards