Alla inlägg den 10 mars 2009

Av caramia122 - 10 mars 2009 21:10

Sitter nu i Sumpan så jag kunde blogga lite i kväll. :)

I morse vid 06.45 kom målaren hem till mig och hämtade lägenhets nyckeln. Nu skulle han äntligen börja att spackla och måla i lägenheten. Det är köket och hallen som ska fixas. Sedan under dagen så kom även en annan snubbe som bytte ut mina bänkskivor i köket.

Efter jobet så var jag hem en vända för vi tänkte sova hos mig. Men efter att ha sett att köket och hallen var inlindat i papper så insåg jag att det var bättre att vara i Sumpan i natt.

I går hade jag visning av min gamla lägenhet och det gick bra. Ringde och kollade med bostads förmedligen i eftermiddags om någon hade tackat ja och det var det så hoppas att de blir godkända.

Nu ska jag kika vidare på filmen Ett öga rött med gubben.

Just ja !!! Linn jag ska lägga in bilder på lägenheten när internet kommer igång hemma :)

Kram alla ni underbara.

Ovido - Quiz & Flashcards