Alla inlägg den 27 mars 2009

Av caramia122 - 27 mars 2009 06:58

I kväll ska vi iväg på kryssning jag och Rickard och Linda så vi hoppas att det blir skoj. Är en del andra på båten också som vi känner.

Innan ska jag till Emelie och färga brynen och fransarna igen och plocka. Så skönt. Kram på er

Av caramia122 - 27 mars 2009 00:00

Som sagt så var jag först till Emelie och fixade till facet lite. Blev bra faktiskt.

Sedan åkte jag ner till stan för att köpa några saker med de fanns inte så jag åkte vidare till Slussen och träffade Linda där vi hade bestämt träff.

Vi tog bussen ut till båten och plockade ut biljetterna och väntade på Rickard.

När vi väl kom på båten så bestämde vi oss för att försöka byta upp oss till en C-hytt och det gick fick betala en mellanskillnad på 150 kr.

När vi kom ut från hytten mötte vi på Persson en gamal kompis från förr som man träffar på ngn gång då och då.

Sedan var det dags för buffen och sedan var det party.

Jag tror vi slocknade runt 04.00 helt trötta

Ovido - Quiz & Flashcards