Alla inlägg den 17 mars 2009

Av caramia122 - 17 mars 2009 21:42

Jag kom på att jag har några bilder som jag kan lägga upp från nya lägenheten. Kanske inte de bästa men ändå några.

Köket e före och efter och sedan utsikten från ena hållet i vardags rummet.


Av caramia122 - 17 mars 2009 20:57

Hello igen !


Några dagar har gått sedan jag sist skrev. I bland e det svårt att hinna med.

I går var det tvättstugan som gällde mellan 19-22 men jag var klar vid 21.

I dag har det vart bra på jobbet inga konstigheter.

Efter jobbet så gick jag till Maria och fixade mina naglar som blev franskt med lite blått skimmer. Kanoners !

Efter så gick jag hem och vi gjorde varma mackor. Det  var gott för det var länge sedan.

Efter så började jag plocka upp lite i min bokhylla som har stått uppe hemma hos mamma och pappa bra många år.

Vi sprang även ner med lite kartonger i källaren.

Pratade idag med Wallenstam ang tapetseringen som skall göras i min gamla lägenhet. Det ska gå på 1600kr. Så sjukt dyrt men faan jag vill bara får det gjort. Och eftersom jag får tillbaka pengar från dem för ersättning eftersom det var kallt i den lägenheten.

Pratade med kusin Jane i kväll. Vi ska ju om 3 helger (jag,Jane,Anki och Linn) gå till en fotograf  och knäppa kort. Sedan ska vi försöka att få ihop ett gäng att gå ut och käka och dansa lite. Så himla skoj.

Linnsan ringde en vända  medans jag pratade med Jane så vi skall höras i morgon en vända.Tomt att inte ha dig här nere gumman.

Nä nu e det dags för duschen och sedan sängen.


Natti natt


Ovido - Quiz & Flashcards