Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Full rulle

Av caramia122 - 28 november 2009 00:00

Så där ja. Idag har det vart full fart på schemat. Vi blev väckta vid halv åtta av mamma och pappa men varken jag eller Lucas var pigga men vi orkade masa oss ur sängarna en kvart senare.

Då var det frukost på schemat och sedan var vi tvugna att åka iväg vid halv nio eftersom det var hockey träning för Lucas.

Väl framme så var det dags för faster att knyta skridskorna på Lucas (Tur att man har knytit grillor förr).

Ut på isen bar det av och vi fick stå snällt och titta på i 1 timme brrrr men som tur var så hade jag klätt mig bra.

Efter det sprang vi in en vända på hemköp och hälsade på Camilla eftersom hon jobbar där. Sedan åkte vi hem igen.

Hemma så skulle vi göra i ordning pepparkaks hus men det var trasigt det vi hade hemma så vi fick åka ner och köpa ett nytt.

Sedan så kunde jag sätta ihop huset.

När det skulle torka åkte vi till mormor en vända.

Väl hemma så var det dags för garnering.Lucas fixade ena sidan och jag andra.

Vi bakade även bullar och fixade i ordning Lucas födelsedags tårta som jag kommer att sätta in foton på.

Eftersom vi hade haft fullfart hela dagen var vi trötta när kvällen kom.

I morgon fyller prinsen 7år. Tänk vad tiden går och det känns som det var i går jag höll i det lilla knytet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards