Alla inlägg den 5 november 2009

Av caramia122 - 5 november 2009 20:32

   Ja ha ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skriva på min blogg.

Jag har inte kännt någon lust och ork att skriva. Jag vet inte  varför men men nu så.

Förra torsdagen så fick jag besök av enbart mamma och pappa trodde jag men så fel hade jag. De hade med sig lill prinsen min. Så roligt att se dem alla.

De kom hit med Kenneths bil som jag ska få låna ett tag av honom så himmla snällt.

Sedan var vi hemma här på fredag och umgicks. Sedan på lördagen så åkte vi hem till mamma och pappa igen eftersom på söndagen så var vi och grattade min lilla gud dotter som fyllde 2år. Grattis gumman min !

Sedan så i måndags var vi kvar lite på jobbet och gick igenom papper inför utvecklings samtalen vi ska ha.

När jag sedan kom hem så hade älsklingen fixat god middag och så hade han vart snäll och köpt en badboll så jag fick en skön och avkopplande stund i badet.

I tisdags var Robban förbi med lite saker. Skoj att ses igen.

I går onsdag så var jag duktig och hade tvättstugan. Skönt att få undan en massa tvätt. Sedan så gick jag och kollade om min mobil hade kommit tillbaka till butiken men så klart så hade den inte gjort det.

Sedan så åkte jag hem till Rickard eftersom vi bestämt att vi skulle sova där.

Vi kikade tv och käkade pasta och köttfärssås.

I dag så efter jobbet så gick jag och klippte mig och ja Karin nu syns det Flört.

Sedan så fick jag ett samtal från Usa skojja inte att engelskan är ring rostig men men det funkade.

Så nästa vecks så ska jag leka guide. Har inte träffat personen på ca 11år så det ska bli skoj . Louise ska med och träffas på fredag eftersom hon känner denna också.

Nä nu ska jag kika tv och jag har nu uppdatera bloggen kära kollega.

Ps så vill jag gratta Linn i efterskott på födelsedagen som var igår.

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards