Alla inlägg den 27 november 2009

Av caramia122 - 27 november 2009 00:00

Det flöt på på jobbet idag men fick reda på att kollegan ska jobba 1/2 ända tills i januari. Fyy vad jobbigt men jag lider med henne stackarn.

Fick gå en stund tidigare idag från jobbet eftersom jag skull med tåget upp till mamma och pappa.

Hann med tåget från Stockholm kl 17.09 Perfekt eftersom Jane och Andrea skulle plocka upp mig när jag kom fram.

Vi stannade till och handlade på ett shopping centrum på vägen hem.

När jag kom fram så kikade jag och mamma på idol och efter en stund så kom pappa också hem.

Lite senare så kom även Lucas och Camilla. Lucas skulle sova hos mamma och pappa hela helgen han med. Underbart att få umgås med min lilla prins så mycket.

Vi bestämde att han skulle sova uppe med mig i ett av rummen.

Roligt har man med honom för jämnan. Man får alltid sig ett gott skratt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards