Alla inlägg den 7 november 2009

Av caramia122 - 7 november 2009 00:00

I dag så bestämde vi oss för att åka ut till Rickards pappa och hälsa på men innan var vi tvugna att göra lite saker.

Bland annat så hämtade jag ut lite biljetter åt mig och Lucas tilnästa lördag då han och jag ska gå på Monster Jam. Ska bli skoj att göra något med honom.

Sedan så åkte vi iväg men det blev några stopp på vägen. VI hade sagt att vi skulle bjuda på middag eftersom i morgon är det fars dag.

Sedan så gick vi in på Kappahl och jag hittade 3 tröjor på rea. Tungan ute

Sean när vi kom fram så var det en brasa tänd. Så mysigt.

Efter någon timme så bestämde vi oss för att det började bil dags att käka så jag erbjöd mig att göra i ordning middagen. Rickard erbjöd sig att hjälsa til men jag fixade det själv så de fick umgås. Tack iallafall gubben.

Sean käkade vi och softade. Kollade lite på tv och jag löste korsord och tog det lungt.

När klockan var ca 23.30 så gick vi och sov.

Ovido - Quiz & Flashcards