Alla inlägg den 29 november 2009

Av caramia122 - 29 november 2009 00:00

Jösses tänk vad tiden går. Idag så fyller min lilla älskling 7 år. Kommer ihåg när man var in till bb och kikade på den lilla krabaten.

Vi vaknade i morse vid halv åtta då mamma och pappa kom upp och skulle sjunga. Så vi väckte Lucas med sång. Sedan fick han några presenter av oss. Av mamma och pappa fick han en hockey bok som han senare på morgonen som han förhörde mig och mamma på med en massa spelare som spelar i Nhl . Hua vi hade verkligen ingen koll på det hahahha.

Av mig fick han en målarbok och en Hummer bil som han ville ha. Sedan hade han ju fått biljetten till Monster Jam.

Sedan så pkte vi lite senare hem till Camilla efterson det var där vi skulle fira Lucas.Både Andrea, Elina,Jane och Ulla och mormor kom dit och firade honom. Efter det så åkte vi hem till mamma  och pappa och hämtade mina saker eftersom jag skulle åka hem.  

När jag kom till Sthlm igen så åkte jag hem till Rickard och vi hyrde senaste filmen med Johan Falk och den e ju så bra. Sedan var det dags att slagga.

Ovido - Quiz & Flashcards