Alla inlägg den 11 november 2009

Av caramia122 - 11 november 2009 00:00

I dag så åkte jag in till stan på 2 olika möten. Det ena gick ganska bra men det andra gick bättre.

Sedan så hade jag bestämt att jag skulle möta en kompis som jag lärde känna under året i San Fransico.

Jag mötte upp honom i lobbyn på hotellet och sedan gick vi ut och gick. Jag visade honom slottet och gamla stan och sedan gick vi hela drottninggatan tills vi hittade en restaurang som vi käkade på. Det var riktigt roligt att träffas igen. Känndes som det var igår man pratade med varandra.

Det e ju trotts allt typ 11 år sedan vi pratade med varandra.

Vi berättade lite om vad som hade hänt i våra liv osv.

Sedan så gick jag med honom till Kungsan där jag tog tunnelbanan hemmåt och hämtade lite saker och åkte hem till älsklingen.

Ovido - Quiz & Flashcards