Alla inlägg den 13 november 2009

Av caramia122 - 13 november 2009 00:00

Som tur var så hände inga konstigheter idag fast det är detta datum. Skönt.

Jag började kloc´kan 07.00 i morse och jobbade tills klockan 13.00 efter det så tankade jag upp bilden och åkte hem till Gimo för att hämta mamma,pappa och Lucas eftersom jag och Lucas ska på Monster Jam i morgon i Globen. Det var en snabb visit på 20 minuter ca.

Sedan bar det av mot Stockholm igen.

När vi kommit hem igen så gjorde jag mig klar eftersom jag skulle in till stan och möta Louise och Edwin på en öl och middag. De har inte heller träffats sedan vårt år i SF.

Gud vad roligt vi hade det. Satt och snacka om allt. Det blev några svengelska ord.

Efter det så åkte jag hem och umgicks med mamma,pappa och Lucas.

Rickard var ut med sin polare .

Ovido - Quiz & Flashcards