Alla inlägg den 6 november 2009

Av caramia122 - 6 november 2009 00:00

Ja ha i dag så tog jag ut en semester dag eftersom jag äntligen skulle åka till Nacka närsjukhus och få kolla upp min fot. Åkte vid 7.30 eftersom jag skulle var där 09.00 men jag visste inte om det skulle vara trafik.

Som jag hade nästa misstänkt så var det ingen trafik så jag var redan där klcoan 8.10 SKönt att vara i tid så man slapp jäkta.

Jaha och vad sade doktorn ?? Jo då med min fot var det ingen större fara. Men anledningen till att den var så svullen var att vätskan kom ner men inte upp igen. Så ingen operation alltså utan först så ska jag smörja denet med en gele och ha på den ca 45 minuter morgon och kväll och sedan skölja av gelen. Sedan så fick ajg en tablett som jag ska ta i 21 dagar. Han skrev också ut en remiss till Sofia hemmet för att jag ska skaffa sko inlägg och tillsist så var jag tvungen att börja använda stödstrumpor.

Men va faan kunde jag inte ha fått dessa saker i sommras så jag sluppit och ha så problem med foten.

Jag får hoppas att den blir bättre annars blir jag  arg.

Sedan fortsatte jag dagen med lunch med Linda i Vällngby och lite fönster shopping.

Sedan på kvällen så gick jag hem till gammla svärmor och svärfar. Alltid roligt att träffa er.

Tog sedan och åkte hem till Rickard och kikade på Idol.  Efter det så hade Rickard hyrt en film som vi kikade på .

Efter det så var det dags att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards