Alla inlägg den 30 november 2008

Av caramia122 - 30 november 2008 20:40

Vaknade i morse med att halsen känndes konstig. Men men det går väl över.

Lucas ville upp vid halv nio till farmor men jag tänkte sova vidare men kunde inte så jag gick också upp.

Kan man tänka sig när jag kom upp var de i full fart med spelet.

Sedan blev det frukost och sedan var Rickard och jag med också några vändor på spelet.

Jag och Lucas hade pratat om att vi skule ta med Rickard till Knutmasso museet. Så vi åkte dit. Rickard gillade det verkligen.

Sedan var det ner till Ica och handla till Middagen. Det blev kycking,pommes och grönsaker och grönmögelost sås. Sååå gott och som tur var så fick vi med i mat låda.

Sedan vid 16.40 tog vi bussen hemmåt så vi var hemma i Sumpan ca halv åtta. Nu är det slappa som gäller  och kolla tv.

Trevlig kväll


Ovido - Quiz & Flashcards