Alla inlägg den 9 november 2008

Av caramia122 - 9 november 2008 20:25


Ja ha då har snart söndagen gått. Vad har man hunnit med??

Jo vi började morgonen jag och min prins med att äta en mysig frukost.

Denna vecka har vi tillbringat mesta tiden hemma hos mig.

Sedan blev kl rätt mycket och jag och min polare M hade bestämt att jag skulle komma till henne och hennes dotter J eftersom killarna i familjen var borta.

De kom och mötte mig vid t-banan så gick vi hem till dem. Äntligen blev det lite steg till jobbets steg tävling. (i helgen har det inte blivit många).

Mysigt att sitta och snacka lite för det var ett tag sedan.

Efter ett par timmar kom A och I hem och sedan var A snäll och skjutsade mig till pendeln. Tack snälla för det.

Åkte sedan hem till hjärtat i Sumpan och där gjorde vi middag.

Kollade efter tvätt tid men så klart fanns det ingen .

Medans gick gubben och handlade. Gissa vad han hade gjort??? Jo han hade hyrt en film. Nina Frisk heter den.

I morgon är det dags att jobba igen.

Ovido - Quiz & Flashcards