Alla inlägg den 12 november 2008

Av caramia122 - 12 november 2008 17:09

I morse vaknade jag 04.30 av att Rickards klocka ringde och att det var dags för honom att gå upp. I natt sov vi i Sumpan så det var första gången jag tog bussen så tidigt därifrån så kl 05.10 klev jag ur sängen.Klockan 05.56 skulle bussen gå. Tänk att den var i tid också så jag var på jobbet 06.40

Allt var som vanligt på jobbet.

Eftersom jag började  så tidigt så slutar jag 14.30 Då tog jag bussen tillbaka till Sundbyberg efter som vi har tvättstugan.

Skönt att slappa lite grann innan.

Fick hjälp av min nageltjej med mitt Sats kort så nu kan jag träna i hela Sverige. Viserligen blir det lite dyrare men man kanske går lite mer eftersom det är så nära i Sumpan till gymet. Så ett stort tack Maria.

Sätter in ett kort på mina fina naglar som jag fick fixade igår. :)

Om jag lyckas med det så klart .


Ovido - Quiz & Flashcards