Alla inlägg den 29 november 2008

Av caramia122 - 29 november 2008 00:00

Idag fyller min lilla prins 6 år. Tänk vad tiden går fort. Jag fattar inte att det var 6 år sedan man var in på bb och tittade på den lilla parveln.

Jag ringe och grattade honom i morse vid 10 och berättade att jag höll på att göra den årlig födelsedags tårtan. Inte för att jag är så duktig men han får en av mig och mamma varje år. Bilder kommer snart.

Sedan så hade jag sett i annonsbladet att det var julmarknad uppe i "ladan" så mamma och jag och Rickard åkte upp dit och kikade. Vi köpte små tomtar gjorda i lera. Jag/vi köpte en till mormor eftersom hon var hemma över helgen från sjukhuset istället för en blomma.

Sedan åkte vi hem till mormor och hälsade på. Där var även 2 av mina mostrar som hälsade på. Vi blev bjudna på gott kaffe och fika.

Efter någon timme så åkte vi hem igen. Var tvungen att sätta fast Lucas alla adventskalender julklappar som han årligen får.

Sedan bar det av till Lucas för att fira honom. Där var även mitt kusin barn Andrea med min moster och hennes man.

Barnen lekte förfullt.

Eftersom min svägerska är helt underbar och duktig på det mesta så hade hon gjort en otrolig fin smörgås tårta som hon bjöd på. Sedan fick vi cheesecake till efterrätt och bullar mm samt vår tårta. Alla var proppmätta (Bilder kommer).

VI åkte inte hem föräns efter nio och då var det en liten kile som skulle med oss hem. Så vi pakade oss in i bilen och åkte.

Väl hemma hos mamma och pappa så blev det någon omgång med hans nya spel Mix Max som Lucas fick av mig och Rickard.

Efter 23 var det dags att koja så då ville Luckey följa med oss til vårt lilla hus som vi sover i. Jag bäddade ordning extra sägen till honom men det slutade med att alla vi tre somnade i samma säng hahaha. Ganska trångt.

Efter några timmar försvann Rickrd til extra sängen och lille mannen och jag fortsatte att slagga.

Riktigt bra kväll/dag.


Ovido - Quiz & Flashcards