Alla inlägg den 21 november 2008

Av caramia122 - 21 november 2008 01:11

 I dag har jag och min kärlek vart i hop i 8 månader. tänk vad tiden går fort. En stor puss till dig älskling.

I morse när jag satt på bussen till jobbet så messade grannen till mig och ville ha tillbaka sitt värme element för de hade fått sin kallt i sin lägenhet. Jag hade 18,3 när jag kom hem och badrums elementet var kallt.

Dagen var bra på jobbet. Råkade ta fel så jag kom halv åtta istället för åtta med mina 2 kollegor som var kvar släppte mig ca halv fyra.

När jag var på väg till t-banan så kom Nettan och plockade upp mig så jag fick skjuts till vällingby.Tack så mycket.

Jag gick upp i centrum och handlade presenter till Isac ovh Jackie som vi ska på kalas hos i morgon. De fyller 2 och 4 år.

Sedan var jag in och köpte lite cider tills i morgon nr vi ska hem till Linda på kvällen.

Sedan bar det av hem en snabbis och hämtade presenten till Rickards mamma som vi skulle fira i kväll.

Vid halv sju skulle jag möta Rickard vid pendeln och sedan gick vi till hans mamma.

Dr fick vi glögg när vvi kom och sedan bjöds det på Små rätter från Libanon .Mezze eller något kallas det. Sååå mycket mat var det och gott. Vi fick även vin till och först fick vi äppelpaj och vanilj sås till dessert.

Lite senare fick vi jordgubbs tårta kaffe/té och konjak/Likör till efterätt .

Hade så trevigt och mysigt så vi gick inte förens 00.20 för vi skulle hinna med Pendeln.

Tack ännu en gång


sov gött


Ovido - Quiz & Flashcards