Alla inlägg den 24 november 2008

Av caramia122 - 24 november 2008 21:55

Fy fasen vad det har kommit snö. Visst är det mysigt men måste det komma så mycket på engång.

Pratade med mamma och där uppe hade bussarna stått stilla på förmiddagen.

På jobbet var det bra. Vi var ute med barnen i 1 1/2 timme medans andra avdelningen hade planering. Barnen tyckte att det var skoj.

Efter rasten så åkte L och jag och handlade på Willy´s till vår julmarknad.

Sedan tog jag bussen till Sumpan och när jag satt på den så ringde grannen och kollade med mig om jag hade ngn värme för nu hade de lika kallt som mig.

Sedan när jag kom hem så åt vi resterna från middagen vi fick av Rickards mamma.

Tänkte att jag skulle ha gått till gymet och spinnat lite men det blev en prommenad till Ica Maxi istället och där köpte jag vinter kängor som jag ska ha på jobbet  såå jag inte är ute och fryser.

Sedan blev det att slappa lite .

Dags att duscha ! Sov så gott

Ovido - Quiz & Flashcards