Alla inlägg den 13 november 2008

Av caramia122 - 13 november 2008 21:46

I morse var jag ner och fick plocka ut nyckar åt Rickard hos hans hyresvärd.

De ska göra så att när han får främmande så måste de ringa till honom och sedan släpps de in via telefonen. Så denna nyckel/bricka ska man använda till porten och tvättstuga. Så nu har jag en egen tvättnyckel :)

Sedan hade jag sådan tur att jag fick åka med min kollega till jobbet.

På jobbet var det som vanligt. Vi bakade faktiskt chokladbollar med barnen som vi ska ha till julmarknaden på jobbet.

Jag jobbade tills klockan 17 och sedan gick jag till L så fick jag skjuts till Vällingby.

Jag tänkte att jag skulle gå på Kappahl eftersom det var sk "VIP" kväll men jag var inte ensam om det kan man säga så jag gav upp.

Strosade runt och köpte lite små saker istället.

Sedan väntade jag in Rickard i Vällingby så åkte vi hem och fixade middag.

Sedan pratade jag med 2 grannar också om våran "kära" hyresvärd Wallenstam som inte är de bästa. Även de har kallt i lägenheterna.

I dag hade min kära storebror namnsdag så ett stort grattis.

Pratade även i telefonen med min brorso där jag fick information vad ha öskade i födelsedags present.

Strax  så är det dags att packa väskan tills i morgon eftersom vi ska iväg till landet.

Så i morgon får vi se om jag hinner blogga något annars får jag försöka att

göra det på söndag.

Ha det så länge



Ovido - Quiz & Flashcards