Alla inlägg den 18 november 2008

Av caramia122 - 18 november 2008 21:47

Allt flöt på på förmiddagen på jobbet.

Vid 13 så ringde jag Greger på Wallenstam och  skällde och denna gång var jag riktigt arg. Men vi avslutade samtalet bra.

Efter 1-2 timmar hade han pratat in på mitt mobilsvar att han hade vart inne i min lägenhet och kännt på alla element så nu ska det bli spännande att kolla i morgon.

Efter det fick jag ett trevligt mms från min lilla sessa Elina där hon hade skrivit detta och skickat en bild med hjälp av mamma Jane.

Hej moster! Det här kortet har jag tagit på mig själv. Fint va? Saknar dig! Kram från Elina

Såå söt och bilden ska jag lägga in här.

Sedan fick jag gå tidigare för min kära kollega L eftersom det inte var så många barn kvar.

Då tog jag bussen "hem" till Sumpan och där käkade jag en sallad till middag.

Sedan vid halv åtta hade jag bokat in ett jumpa pass men jag gillade inte instruktören. Hon visade ingen hänsyn till oss som inte gjort detta pass förr. Tacka vet jag mitt gamla gym e2.

Men men det blev iallafall ca 45 minuters pass.

När jag kom hem så var jag så duktig att jag ringde 2 kusiner och pratade med dem lite.

Nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan slagga eftersom i morgon måste jag ta bussen vid 05.55 eftersom jag öppnar.

Sov så gott .

Ovido - Quiz & Flashcards